Известие

Collapse
No announcement yet.

Двигателят изключва при висока скорост 156 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Update5: Покрай празника имах разни пътувания и покрай тях направих 250 км диагностика с лаптоп.

    Изтрих всички грешки и започнах да настъпвам и се появяваше само:
    грешка 191 - при ускорение на пета на точно 2500 оборота. Винаги пише "(2)", което според мен означава, че се е получила 2 пъти. Не пише Signal High, пише само STORED.


    Aко дълго време не се е появявала грешката, мога да ускоря веднъж мощно и на втория път започва да се появява

    Aко се изтрие грешката в движение двигателят се включва отново и няма нужда от спиране, гасене и цялата процедура. Аз започнах да я трия в движение.

    По едно време, след като няколко пъти изтрих грешката в движение, успях да покарам около половин час със 190 км. в час (повече не може) без грешки (яко ръчка). Спрях и загасих нарочно и продължих да правя тестове(тръгвам 5-та от 1300 об./мин. и опитвам да стигна до 4000). Грешката започна да се появява на точно 2500 оборота.

    Опитах се триейки грешките да открия друга закономерност и да я накарам пак да ми позволи да карам с пълна газ.Не се получи - пак правеше грешки на точно 2500 оборота. Опитах се да мина 2500 оборота и да я изръчкам, обаче почна да хвърля грешки и над 2500 оборота.

    Comment


    • #47
      Първо вадиш маркучите на обратната нафта на всички дюзи и ги пущаш в по една бутилка. ( като колегата от горният пост) и киризиш ко се случва. Ако всичко е ОК, сваляш регулатора на налягането. На оста му има 2 уплътнения ( тефлоново и гумено О-пръстенче). Отиваш до най-близкият магазин на Бош и ги купуваш ( около 10-на лева са ). Подменяш ги внимателно. Пробваш. Ако удариш на дърво, се молиш на някой приятел, да ти даде неговият регулатор за проба. Пробваш. Ако пак дърво, сваляш помпата и я разглабяш. Обръщаш клапанчетата, които седят нат буталата и подменяш металните О-пръстенчета между тях и капачките ( пак от бош). Пробваш. Ако пак дърво - нова помпа.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
        ...Ако пак дърво - нова помпа.
        Благодаря за съветите. Ще се опитам да пробвам част от нещата.Обаче виж какво забравих да спомена:

        Update6: Докато подменяхме маслото и филтъра (бяха за смяна) забелязахме, че маркуча и разклонението от турбото за филтъра са скъсани.

        Доколкото разбрах въздухът от филтъра влиза в турбото чрез извита пластмасова тръба. Когато трябва да се върне въздух обратно, се използва тази гумена тръба която влиза в едно разклонение. Втората (гумената тясна тръба) беше разпрана нацяло, след разклонението имаше по-широка къса назъбена тръба, тя също имаше дупка. Сменихме тясната тръба, а другата залепихме, но майсторът каза, че това е временно решение и вероятно все още пропуска и дебитомерът преди филтъра сигурно продължава да се бърка (надявам се "обясненията" ми да са били достатъчно ясни).
        Мислите ли, че тази тръба има отношение към проблема?

        Също, горивната помпа (ако така се нарича) прави ~1150 бара, когато компютърът иска 1350, което е ~200 бара по-малко. Това има ли отношение или е в рамките на нормалната амортизация?
        Last edited by raz0r; d.m.y г., 19:15.

        Comment


        • #49
          тц

          Comment


          • #50
            Разликата в налягането трябва да е + - 30 бара .При теб разликата е по голяма и затова компа ти гаси колата .При палене датчика трябва да отчете 300 бара за да се разреши работата на дюзите ако имаш проблем с този регулатор той трябва да ти прави и проблем с паленето ще въртиш по дъло на стартер и тогава ще ти запали .На определени обороти компа си сравнява наляганията и ако има голяма разлика веднага ти светва символа с дюзата и колата ти гасне.

            Comment


            • #51
              При мен проблема с гасненето се реши със ремонт на дюзите.
              Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

              Comment


              • #52
                От това, което видях в грешките мисля, че е датчик и може би и дюзи... Иди да ти изчистят ECU-то едно хубаво преди това, защото може да е натрупало доста грешки и да му е зле... Каквото и да е се надявам проблема ти да се реши скоро !
                Toyota Camry 2.5i v6 1989 - Обсъжда се съдбата й
                Alfa 156 SW 1.9 jtd 2002 - Горката мъченица

                Comment


                • #53
                  Мъка голяма А дали желаното от колата налягане реално е това което се вижда на логовете
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от коков Покажи съобщение
                    Разликата в налягането трябва да е + - 30 бара .При теб разликата е по голяма и затова компа ти гаси колата .При палене датчика трябва да отчете 300 бара за да се разреши работата на дюзите ако имаш проблем с този регулатор той трябва да ти прави и проблем с паленето ще въртиш по дъло на стартер и тогава ще ти запали .На определени обороти компа си сравнява наляганията и ако има голяма разлика веднага ти светва символа с дюзата и колата ти гасне.
                    Искам да опитам колегите , значи моята кола трудно пали от 3-4 оборот пали, и даже напоследък каточе ли стана по-зле, ако пусна бързо ключа гасне , всичко по колата е ОК с изключение на ламбда сонда . Някакви идеи?
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment

                    Working...
                    X